مئی

لوحِ ایام

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
لوحِ ایام
مرکز اہل السنۃ والجماعۃ سرگودھا میں معزز مہمانان گرامی کی آمد اور متکلم اسلام مولانا محمد الیاس گھمن حفظہ اللہ کےاندرون و بیرون ممالک کے مختلف مسلکی اسفار
اہم مذہبی ، سیاسی اور سماجی شخصیات سے خصوصی ملاقاتیں

مرکز اہل السنت والجماعت)خانقاہ اشرفیہ اختریہ ( میں2 اپریل 2015ء بعد نماز مغرب تزکیہ نفس اور اصلاح باطن پر بیان ہوا۔

متکلم اسلام مولانا محمد الیاس گھمن حفظہ اللہ مسلکی و دعوتی دورےملک کے مختلف علاقہ جات میں تشریف لے گئے۔

مرکز اہل السنت والجماعت میں یکم تا 3 اپریل عالمی اتحاد اہل السنت والجماعت کےپاکستان کے ذمہ داران کا اجلاس ہوا۔ جس میں مسلک اہل السنت والجماعت کے فروغ اور حالیہ صورتحال کے تناظر میں کام کامعتدل طریقہ کار اختیار کرنے کی ہدایات دی گئیں۔
Read more ...

الاشباہ والنظائر

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
تعارف کتب فقہ :
………مفتی محمد یوسف ﷾
الاشباہ والنظائر (4)
قارئین کرام!قواعد واصول فقہ کے حوالے سے یہ بات پیش نظر رہے کہ یہ قواعد و ضوابط کسی ایک فقیہ و مجتہد کی ایجاد ہیں نہ ہی یہ چند افراد کے ذہن کی پیداوار ہیں۔ بعض مخصوص اشخاص کی کاوش کا نتیجہ ہیں اور نہ ہی کسی خاص علاقے یا نسل کے لوگوں کو ان کی تدوین کا اعزاز حاصل ہے۔
ان کی ترتیب ویسی نہیں جیسی دنیاوی قوانین کی ہوتی ہے کہ کسی متعین مجلس یا معتبر افراد نے خاص وقت، خاص طرز اور خاص شکل میں ان کو مدون کر دیا ہو۔
بلکہ ان کی ترتیب دنیاوی قوانین کی ترتیب سے یکسر مختلف ہے، ان کی بنیاد قرآن و سنت اور فقہاء کرام و مجتہدین عظام رحمہم اللہ کے وہ اجتہادات ہیں جو انہوں نے سالہا سال قرآن و سنت میں غور و فکر کرنے کے بعد کیے تھے۔ پھر یوں ہوا کہ ہر زمانے کے فقہاء اور ماہرین فن ان عبارتوں میں مزید غور و خوض کرنے کے ساتھ ساتھ انہیں مدون و مرتب کرنے کا اہتمام بھی کرتے رہے۔
لطف کی بات یہ ہے کہ ان قواعد میں سے بیشتر ایسے ہیں
Read more ...

ہدایت کی کرنیں

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
ہدایت کی کرنیں
الحمد للہ !حضرت متکلم اسلام مولانا محمد الیاس گھمن حفظہ اللہ امیر عالمی اتحاد اہل السنت والجماعت کے اخلاص اور دن رات کی محنت سے دنیا بھر میں خلق خدا کی کثیر تعداد کو بہت فائدہ ہو رہا ہے ، مسلک اہل السنت والجماعت کی اشاعت اور ترویج کا میدان ہو یا اہل فتن سے دین اسلام کی حفاظت کا مسئلہ۔ عقائد و نظریات اور مسائل اہل السنت والجماعت کے حوالے سے جہاں لوگوں میں شعور بیدار ہو رہا ہے وہاں پر تزکیہ نفوس اور تصفیہ قلوب سے روحانی فوائد بھی خوب حاصل ہو رہے ہیں ،آپ کی فکری ، مسلکی ، علمی ، روحانی اوراخلاقی تربیت سے مستفید ہونے والے افراد کی کافی عرصے سے یہ خواہش تھی کہ ان کا پیغام دیگر لوگوں تک بھی پہنچ جائے۔ اس کے پیش نظر ادارے نے یہ سلسلہ شروع کیا ہے۔ آپ سے گزارش ہے کہ اگرآپ اپنی آراء یا اپنے علاقے میں مسلکی کام کے فوائد ہمیں بھیجنا چاہیں تو ہمارے ساتھ رابطہ کریں۔
واٹس ایپ : +923062251253
Read more ...

فکری گمراہی کاآٹھواں سبب

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
فکری گمراہی کاآٹھواں سبب
………مولانا محب اللہ جان ﷾
عقائد اسلام میں تحقیق کی ضرورت؟
اگر اسلام نے اجتہاد وتحقیق کی اجازت دی ہے تو اس کے مقامات بھی متعین کیے ہیں اور وہ ہیں جدید مسائل یا نصوص متعارضہ۔ ظاہر بات ہے کہ حالات تغیر پذیر ہیں ،نت نئے مسائل کا ابھرنا ایک فطری عمل ہے جن کے حل کے لیے تحقیق واجتہاد کی ضرورت پڑتی ہے۔ اسی طرح نصوص متعارضہ میں جمع تطبیق اور کسی دلیل کی بنیاد پر حدیث کی ایک جہت کو لینے اور دوسری کو لینے کے لیے بھی تحقیق کی ضرورت پڑتی ہے۔ مگر عقائد ومسلمات دین میں تحقیق کی کیا ضرورت ہوتی ہے؟ موجودہ دور کی فکری گمراہی سے بچنے کا واحد حل یہی ہے کہ مقامات اجتہاد وتحقیق میں تو علم ودلیل کی بنیاد پر تحقیق کی جائے مگر عقائد اسلام کو اپنی تحقیقات کا میدان بنانے سے پرہیز کیا جائے۔
مغربی افکار ونظریات سے مرعوبیت:
تحقیق وریسرچ کے میدان میں نام نہاد محققین کی فکری گمراہی کے اسباب میں ”مغربی افکارونظریات سے مرعوبیت“کا سبب بھی کسی صاحب مطالعہ سے مخفی نہیں ہو سکتا۔درحقیقت مسلمان کی شان یہ ہونی چاہیے
Read more ...

تذکرۃ المحدثین

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
تذکرۃ المحدثین:
……مفتی شبیر احمد حنفی ﷾
امام سلیمان بن مہران الاعمش﷫
دیگر علوم اسلامیہ میں جلالتِ شان:
امام اعمش کو اللہ تعالیٰ نے خوب علم سے نوازا تھا۔ علمِ حدیث میں تو امامت مسلمّ تھی ہی ساتھ ساتھ دیگر اسلامی علوم میں بھی اعلیٰ مقام پر فائز تھے۔ ذیل میں مختلف میادین علم میں آپ کی شان و شوکت کا تذکرہ پیشِ خدمت ہے:
[۱]: علوم قرآنی
قرآن کے ساتھ آپ کو عشق و محبت کا وافر حصہ عطا ہوا تھا، علوم قرآنی میں آپ ”رأس العلم“ تصور کیے جاتےتھے۔ خود فرماتے ہیں:
لولا القرآن لكنت بقالا•
(المعرفۃ والتاریخ لیعقوب بن سفیان: 2/636)
اگر قرآن نہ ہوتا تو میں ایک سبزی فروش ہوتا۔
Read more ...
Page 1 of 2