ستمبر

زبان کی آفتیں

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
زبان کی آفتیں
مولانا ناصر محمود
یہ زبان جو اللہ تعالیٰ نے ہمیں عطا فرمائی ہے اس پر ذرا غور کریں کہ یہ کتنی عظیم نعمت ہے۔ بندہ اس کا کما حقہ شکر ادا نہیں کر سکتا۔ یہ زبان پیدائش سے لے کر مرتے دم تک انسان کا ساتھ دے رہی ہے۔نہ اس کی سروس(Service) کی ضرورت نہ پٹرول کی ،نہ اوورہالنگ کی۔ انسان کا ساتھ دیتے چلی جارہی ہے۔یہ زبان ہماری ملکیت نہیں بلکہ ہمارے پاس امانت ہے۔ جب یہ امانت ہے تو پھر اس کو اللہ کی رضا کے مطابق استعمال کیاجائے۔
یہ نہ ہو کہ جو دل میں آیا بک دیا بلکہ جو بات اللہ کے احکام کے مطابق ہے وہ بات بولی جائے۔ زبان ہی سے آدمی جنت کا مستحق بنتاہے اور زبان ہی سے دوزخ کا بھی مستحق بن جاتاہے۔
Read more ...

خدمتِ والدین کی شاہراہ جنت جاتی ہے

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
خدمتِ والدین کی شاہراہ جنت جاتی ہے !
خورشید عالم داؤد
خوش قسمت اولاد:
وہ اولاد نہایت ہی خوش قسمت ہے، جس نے اپنے والدین کو عقل و شعور میں پایا اور ان کی خدمت کرکے جنّت کی شاہِ کلید حاصل کرلیا۔ والدین کا رشتہ ایک ایسا عظیم رشتہ ہے جو سب سے زیادہ حسن سلوک،عزت و توقیر، اطاعت و فرمانبرداری، احسان و اکرام اور ادب و احترام کا متقاضی ہے۔ والدین ایک عظیم نعمت اور عطیۂ ربّانی ہیں۔ زجر و توبیخ کرنا اور ڈانٹ ڈپٹ کرنا تو دور کی بات، اسلام نے انہیں” افّ “بھی کہنے کی اجازت نہیں دی ہے۔ ایک مطیع و فرمانبردار اور صالح اولاد کی یہ ذمے داری ہے کہ والدین کے سامنے متواضعانہ انداز میں پیش ہو اور ان کا حکم کو بجالائے۔
Read more ...

مدین کا کنواں

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
مدین کا کنواں
ذکی الرحمٰن
تعمیرِ سیرت،کردار سازی،خود معماری یا تخلیقِ ذات ایک بنیادی انسانی ضرورت ہے۔ اسلام نے ایک مکمل نظامِ زندگی ہونے کی حیثیت سے تعمیرِ سیرت کا بھی ایک جامع،فطری اور مبنی بر اعتدال تصور اور نظام فراہم کیا ہے جو ہر زمانے اور ملک کے لیے قابلِ عمل اور لائقِ تطبیق ہو سکتا ہے۔تاہم اس بدیہی حقیقت سے بھی انکار نہیں کیا جاسکتا کہ مختلف زمانوں اور علاقوں کے تناظر میں بسااوقات تعمیرِ سیرت کے بعض پہلووں یا عنصروں کو دیگر پہلووں اور عنصروں پر فوقیت یا ارجینسی حاصل ہوجاتی ہے
Read more ...

کعبۃ اللہ کی تعمیریں

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
کعبۃ اللہ کی تعمیریں
ندیم احمد
اللہ تعالیٰ کا ارشاد ہے:وَاِذْ بَوَّاْنَا لِاِبْرٰهِيْمَ مَكَانَ الْبَيْتِ اَنْ لَّا تُشْرِكْ بِيْ شَيْـــــًٔا وَّطَهِّرْ بَيْتِيَ للطَّاىِٕفِيْنَ وَالْقَاىِٕمِيْنَ وَالرُّكَّعِ السُّجُوْدِ، وَاَذِّنْ فِي النَّاس بالْحَجِّ يَاْتُوْكَ رِجَالًا وَّعَلٰي كُلِّ ضَامِرٍ يَّاْتِيْنَ مِنْ كُلِّ فَجٍّ عَمِيْقٍ۔
(مفہوم)اور یاد کیجیے اس وقت کو جب کہ ہم نے ابراہیم علیہ السلام کو خانۂ کعبہ کی جگہ بتا دی، جس کی بنیاد پہلے سے موجود تھی کہ اسے عبادت کے لیے تیار کریں اور اس عبادت میں میرے ساتھ کسی کو شریک نہ کریں، اور میرے گھر کو طواف کرنے والوں کے اور نماز میں قیام اور رکوع و سجود کرنے والوں کے واسطے ظاہری اور باطنی نجاستوں یعنی کفر و شرک سے پاک رکھیں، اور لوگوں میں حج کے فرض ہونے کا اعلان کر دیں۔
Read more ...

اے خاکِ مدینہ

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
اے خاکِ مدینہ !!
مولانا سید احمد ومیض
ساری زمین اللہ کی بنائی ہوئی ہے اور سارے شہر اللہ کے ہیں لیکن زمین کے کچھ ٹکڑوں اور کرہ ارض کی کچھ آبادیوں کو خود خالق کائنات نے غیر معمولی تقدس عطا فرمایا مکہ مکرمہ اور مدینہ منورہ یہ دونوں ایسے پاک مقامات ہیں جن کی عظمت پر ساری عظمتیں نثار ہیں یہ دونوں کرۂ ارض کے مقدس ترین شہر ہیں جن کی قرآن مجید میں قسم کھائی گئی ہے۔ مکہ مکرمہ میں اگر خدا کا گھر ہے تو مدینہ منورہ میں رسول اللہ ﷺ کی مسجد نبوی ہے ایک کواگر خلیل اللہ نے آباد کیا تھا تو دوسرے کو حبیب اللہ ﷺ نے آباد کیا مکہ مکرمہ اگر نبی پاک ﷺ کا مولد ہے تو مدینہ منورہ آپ کا مسکن ہے
Read more ...