مارچ

قصر ِصحابیت اورتاریخ کے تیشے

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive

">قصر ِصحابیت اورتاریخ کے تیشے!!!

……مولانا عبدالمنان ﷾
صحابیت وہ مضبوط قلعہ ہے جس میں اسلام محفوظ ہے،قرآن و حدیث میں اس طبقے کو نجات دہندہ اور جنتی قرار دیا گیا ہے اب اس کے بعد تاریخ کے تیشوں سے اس عمارت کوتوڑنا تو درکنا اس کو خراش بھی نہیں پہنچائی جا سکتی۔
جوشخص کسی واقعے کے اسباب ،پس منظر اورسیاق وسباق سے واقف نہ ہو تو وہ محض واقعہ پڑھ کر اپنے ذہن کے مطابق کچھ بھی رائے قائم کرسکتا ہے۔ مثال کے طورپریہ جملہ دیکھیں ”شہزادہ جنگ جیت کرآیا توبادشاہ اس کا استقبال کرنے کی بجائے اپنی خلوت گاہ میں مقیم رہا۔“اب اس کا کوئی مطلب یہ نکالے گا کہ بادشاہ شہزاد ے سے ناراض تھا کوئی کہے گا بادشاہ ملکی امور سے سے لا تعلق تھا ،کوئی کہے گا بادشاہ کسی خاص پریشانی میں مبتلاتھا۔ کوئی کہے گا بادشاہ کو اس کی خوشی ہی نہیں ہوئی ،الغرض جتنے منہ اتنی باتیں۔ درست بات وہی بتا سکتا ہے جوموقع پر موجود ہویابادشاہ کا رازدان ہو توبہتر یہ ہے کہ اسی سے معلوم کیا جائے حالانکہ بات صرف اتنی ہو کہ بادشاہ بیمار تھا۔ اصل بات رازدان ہی جا سکتا ہے۔
Read more ...

لوحِ ایام

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
لوحِ ایام
مرکز اہل السنۃ والجماعۃ سرگودھا میں معزز مہمانان گرامی کی آمد اور متکلم اسلام مولانا محمد الیاس گھمن حفظہ اللہ کےاندرون و بیرون ممالک کے مختلف مسلکی اسفار
اہم مذہبی ، سیاسی ، سماجی اور شخصیات سے خصوصی ملاقاتیں

بیرون ملک [ دبئی، ابو ظہبی ، راس الخیمہ ] میں نو روزہ مسلکی و تبلیغی دورہ کے لیے تشریف لے گئے۔

ملک پاکستان کی معروف بادشاہی مسجد لاہور میں خطبہ جمعۃ المبارک کے موقع پر سیرۃ النبی صلی اللہ علیہ وسلم کے عنوان پر خطاب۔

مولانا اللہ یار چکڑالوی کے خلیفہ مجاز پیر محمد زاہد آف راولپنڈی کی مرکز اہل السنۃ والجماعۃ میں تشریف آوری اور
Read more ...

تبصرۂِ کتب

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
تبصرۂِ کتب
……… مولانا محمد کلیم اللہ
نام کتاب: معارف و حکم فی شرح اقوال الرسول الاکرم ﷺ
مؤلف: مولانا سید اشہد مدنی )مراد آباد ، انڈیا(
ملنے کا پتہ : مکتبہ قاسمیہ اردو بازار لاہور 03214220554
زیر تبصرہ کتاب شیخ الاسلام مولانا سید حسین احمد مدنی رحمہ اللہ کے نواسے مولانا سید اشہد مدنی کے ان مضامین کا مجموعہ ہے جو موصوف نے ” ندائے شاہی “ میں ”درسِ حدیث “ کے عنوان کے تحت لکھے ہیں۔ کتاب کے دو حصے ہیں ، دونوں میں مؤلف موصوف نے فرمودات رحمۃ للعالمین کی محدثانہ شرح کی ہے۔
موجودہ دور؛ اہل اسلام کے لیے بہت بڑا امتحان ہے۔ ہرطرف سے کفر ، شرک ، ارتداد ، الحاد ، زندقہ ، بدعات ، رسومات ، خرافات ، غیر اسلامی کلچر ، مغربی تہذیب اور دین دشمن ثقافت نے اسے گھیر رکھا ہے۔ ایسے پرفتن دور اور پر خطر حالات میں دنیوی و اخروی ہمیشہ کی کامیابی اور ابدی کامرانی صرف اور صرف رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی مبارک تعلیمات میں مل سکتی ہے۔
Read more ...

امام محمد رحمہ اللہ کی چند کتب

User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
تعارف کتب فقہ :
مفتی محمد یوسف ﷾
امام محمد رحمہ اللہ کی چند کتب(3)
قارئین! آپ کو یاد ہوگا گزشتہ قسط میں ہم نے یہ وضاحت کی تھی کہ امام محمد رحمہ اللہ کی چھ مشہور کتب ہیں ،جنہیں” کتب ظاہرالروایۃ“ کہاجاتا ہے۔ کتاب المبسوط الجامع الصغیر اور الجامع الکبیر کا تعارف ہوچکا ،اب السیر الصغیر اور السیر الکبیر کا مختصر تعارف پیش خدمت ہے۔
السیر الصغیر:
سِیَر؛ سیرت کی جمع ہے، اس کا معنیٰ ہے عادت و خصلت۔ شرعی اصطلاح میں یہ لفظ آقا مدنی صلی اللہ علیہ وسلم کے غزوات کے ساتھ خاص ہے ، امام نسفی رحمہ اللہ فرماتے ہیں:
السیر امور الغزو کالمناسک امور الحج۔
Read more ...

فضائل اعمال پر اعتراضات کا علمی جائزہ

User Rating: 5 / 5

Star ActiveStar ActiveStar ActiveStar ActiveStar Active
قسط نمبر 7: تصوف سے متعلق[الف ]
فضائل اعمال پر اعتراضات کا علمی جائزہ
……… متکلم اسلام مولانا محمد الیاس گھمن ﷾
شیخ الحدیث قطب العصر مولانا محمد زکریا کاندھلوی رحمہ اللہ نے اپنی کتاب ”فضائل ِ اعمال“ میں صوفیاء کرام کے چند واقعات بھی نقل فرمائے ہیں۔ جن پر اعتراض کرنے والوں نے بہت واہی تباہی مچائی ہے۔ انہوں [اعتراضات کرنے والوں] نے صوفیاء کرام رحمہم اللہ کو آج کل کے جعلی پیروں اور عاملوں کے ساتھ تشبیہ دیتے ہوئے جہاں غلط بیانی سے کام لیا وہاں وہ تصوف کو قرآن و سنت سے متصادم اور متوازی ایک دین تصور کر بیٹھے ہیں۔ اس غلط فہمی کا نتیجہ بہت دور تک چلا جاتا ہے۔ جس سے رسول اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی ذات گرامی بھی محفوظ نہیں رہتی۔ ہم ان شاء اللہ قدرے تفصیل اور دلائل کے ساتھ اس پر ایک اصولی بحث پیش کرنے لگے ہیں۔

تصوف کی تعریف۔
Read more ...
Page 1 of 2